Pomoc
Znajdziecie tutaj Państwo odpowiedź na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania.
Najczęstsze pytania
Zamówienie i dostawa
Wszystkie elementy w ofercie sklepu są nowe.
Jeżeli w opisie nie ma rozgraniczenia cena netto/brutto to widoczna cena jest ceną brutto (z podatkiem VAT 23%).
Aktualnie dostępne formy transportu to Orlen Paczka, DPD, Inpost, DHL… Forma płatności pojawia się w trakcie składania zamówienia online, jako jeden z kilku kroków zamówienia w sklepie internetowym. Więcej informacji w zakładce dostawa towaru.
W trakcie składania zamówienia przez sklep online macie Państwo dostępną płatność z góry, czyli:
– płatność za pośrednictwem platformy płatniczej TPAY,
– przelew dowolny – po złożeniu zamówienia otrzymujecie Państwo mail z numerem zamówienia, numerem konta bankowego i robicie przelew tradycyjny.
Gotówka, czyli tradycyjna forma płatności w momencie dostawy kurier pobiera w naszym imieniu płatność za złożone zamówienie. Więcej informacji w zakładce płatności elektroniczne.
Formy płatności są widoczne, jako kolejny krok składania zamówienia w sklepie internetowym.
Dajemy Państwu wybór: – dokonujecie zakupu bez rejestracji, jako gość, – zakładacie sobie konto w w sklepie online dla wygodny kolejnych zakupów.
Tak, wysyłamy, lecz koszt transportu jest tutaj kalkulowany osobno. Najlepiej wysłać do nas zapytanie mailem:
– kod pocztowy, kraj,
– ilość, rodzaj towaru.
Wysyłka dotyczy krajów członkowskich UE z wyjątkiem Niemiec i Norwegii. Nie wysyłamy poza obszar UE.
Jeśli chcesz zamienić zamówiony towar
Zwroty i wymiany
Tak, lecz konieczny jest kontakt telefoniczny lub mailowy, abyśmy ustalili szczegóły takiej wymiany.
Na zwrot towaru macie Państwo 14 dni od daty dostarczenia, otrzymania przesyłki. W skrócie pakujecie Państwo dostarczone części, pobieracie formularz odstąpienia od umowy-dostępny w regulaminie sklepu, wysyłacie na swój koszt na adres widoczny w dostarocznych dokumentach WZ lub faktura VAT. Szczegóły w regulaminie sklepu w dziale „zwrot towaru”.